Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Közösségeskedés

Címkék: onlinemarketing facebook

2013.03.30. szombat 18:46 Konrad

ID-10080107.jpg

Már önmagában az is rengeteg időt elvisz, hogy az ember jelen legyen a különféle közösségi média oldalakon. A Facebook mellett ha használunk mást, akkor azért érdemes azokat követni, ott, vagy ott is megírni, amit gondolunk. És ezen más szolgáltatások száma sem kevés. Ugye többen írunk blogot, jelen vagyunk a Twitteren, egyesek Tumblr-en. Aztán ott van a Google+, ami ugyan nem pörög látványosan, de mégis, vannak, akik inkább ott aktívak. Aztán persze foglalkozni kell (kellene) a LinkedIn profillal, az ottani jelenléttel is.

És akkor az egyebekeről, mint Foursquare vagy Klout még nem is volt szó... De nagy kérdés, tényleg kell ennyi?

Ha valaki céges kommunikációt folytat, vagy a saját márkájának az építése a fő feladat, akkor bizony érdemes minél több helyen jelen lenni. De az nem biztos, hogy ez tartható - valamikor dolgozni is kell, nem igaz? Éppen ezért érdemes valamilyen rendszert vinni az életbe: melyik platformot mire is használjuk.

Ez cégek esetében egyszerűbb: hol fordul meg a célcsoportunk?

De magánszemély esetében inkább ízlés kérdése: mi az, ami tetszik, mi az, amit szeretek használni, hol jönnek inkább a visszajelzések, és persze: hol vannak a haverok?

Ebben az összeállításban persze a Facebook magasan vezet sokaknál, így valahol érthető, ha azt használják a legtöbben. Igaz, a zaj is ott a legnagyobb: könnyű elveszni a rengeteg státuszfrissítés és hír világában. Miközben vannak helyek, ahol szinte alig történik valami - és ott mi is jobban látszódunk elvileg, persze, ha van kihez szólni.

Nincs jó megoldás valójában. Érdemes ott lenni azokon a helyeken, amiket szeretünk, azokon a helyeken, amelyek célcsoportunk miatt fontosak, de nem kell félni, hogy lemaradunk valamiről. Ami igazán fontos, azt úgyis meg fogjuk találni, és bennünket is megtalálnak. De persze tanulni sose árt. Éppen ezért érdemes új dolgokat is kipróbálni, és éppen ezért érdemes - ha csak vendégként is - néha-néha benézni mindenhova.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr155184599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.31. 21:18:51

A céges kommunikációnál tényleg nagyon fontos a célközönség ismerete. Például B2B szolgáltatásoknál a LinkedIn használata magától értetődő, de a Facebook elhagyható.


süti beállítások módosítása