Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kétezertizenhárom

Címkék: onlinemarketing

2013.12.18. szerda 23:07 Konrad

ID-100142230.jpgEz az év egy érdekes átmeneti év volt az én nézőpontomból. Miközben sok dolog forrong és változik, valahogy nem alakultak ki olyan minták, amik biztosan stabilak lesznek. A nagy kérdőjelek éve volt 2013.

Persze, így is kezdtük. Mi lesz veled, hazai tartalomszolgáltatás? Vajon az online reklámköltés is stagnál, vagy képes még növekedni? Lesz-e fizetős tartalomszolgáltatás a teljes piacra?

És mit látunk? Nő a reklámpiac online szegmense, de ennek csak a Google és a Facebook örül. Elindult három nagyon érdekes új tartalomszolgáltatás is, ráadásul mind másért érdekes: a Cink.hu, a 444.hu és a vs.hu (miközben megszűnt a Microsoft hazai próbálkozása, az MSN.mainap). A fizetős tartalomszolgáltatást viszont az egyik legnagyobb szereplő hatékonyan megtorpedózta, így (egyelőre) nem lesz Piano. De most ezek a történetek csak újabb kérdéseket vetnek föl 2014-re.

Vajon tényleg a második legnagyobb szelet lesz az online a hazai reklámköltésben? Vajon meg lehet szerezni a kkv-k pénzeit a hazai tartalomszolgáltatóknak, vagy a Google és a Facebook "mindent visz"? Vajon lesz olyan mértékű gazdasági élénkülés, aminek a hatását a reklámszakma is megérzi? Mert erre már mintha mutatnának jelek...

És mi lesz az új és a régi tartalomszolgáltatókkal? Eladják a Sanomát? Merre tartanak a sales house-ok? 

De az sem érdektelen, ami a nemzetközi piacon történik. A NSA lehallgatási botránya, a Google egyre erőszakosabb adatgyűjtése és furcsa irányba tartó fejlesztései, a Facebook érdekes helyzete, hogy most akkor tud-e még növekedni, vagy megindul a lassú MySpace-é válás útján, mind eldöntetlen kérdések még. Ráadásul a keresőoptimalizálás is jó nagyot kell változzon: a linkek szerepe csökken, a kulcsszavak alig látszanak, az új, tartalom centrikus találati lista még nem mindig tökéletes - itt is tanulunk és figyelünk.

Mondom, átmeneti év volt ez. Nagy kérdés, 2014 hoz-e ebben változást, vagy csak a változás állandósága jelenti majd a stabil pontot. Az internet továbbra is gyorsan változik. Nem fogunk unatkozni jövőre sem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr295698852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kill Ákos 2013.12.19. 00:39:40

bocsánat, h outsiderknt írom, de számomra a 2013-as média év arról szólt, hogy maradhat-e független és piaci alapú média itthon vagy vmi paternalista dolog lesz belőle? Ez van, ha a lokális tendenciákat nézem és másik oldalról az a globál kérdés szerintem, hogy a Gugli és FB királyság mennyire szívja el a lokális piacot... nekem ez a kettő lenne a kérdésem

dani04.19. · http://www.home-max.hu/butor/kanape 2014.01.28. 19:04:22

Kedves Konrád!

Szerintem sem fogunk unatkozni, de mivel a felhasználók többsége a google-on keres és több milliós facebook felhasználó van, ezért ők nem fogják elveszíteni a piacvezető szerepet.
Nem tudom, de szerintem az online marketing teljesen át fogja venni az offline piaci részesedését.
Személy szerint azért preferálom az online-t, mert jobban tudok célozni és csak akkor fizetek, ha van is "látogatás", kattintás.

Üdv: Dani
www.home-max.hu/butor/kanape


süti beállítások módosítása