Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ügyféllel egész

Címkék: onlinemarketing

2013.12.19. csütörtök 23:18 Konrad

ID-100185923.jpg

A reklámon belül az online területnek az elmúlt tizensok évben elsősorban kiszolgáló szerepe volt. Valahol valakik kitalálták a kampányt, csináltak kreatívokat, és ezt adaptálni kellett az internetre. Nem volt meg kezdetben az online tudás a kreatívokat készítőknél, így sok esetben nagyon hatékonytalan reklámok születtek. Aztán kezdtük megtanulni, hogyan kellene ezt jól csinálni, egyre több a full service ügynökség, egyre több lett a valóban kreatív online megközelítés.

Egy bajom volt ezzel: az ügyfél az esetek nagy részében nem érezte magának az internetes reklámját. Sem tudásban, sem tapasztalatban nem tudott beleszólni, így jobbára neki csak az elfogadás maradt.

Oké, de miért is szóljon bele az ügyfél? Ez egy érdekes kérdés. Hiszen adjon brief-et, aztán nézze meg az eredményt, fogadja el vagy ne fogadja el. Így megy ez már évtizedek óta, aki nem hiszi, nézze meg a Mad Men sorozat tetszőleges részét. De azóta történt egy-s-más a világban: például megjelent az internet, ami a megszokottnál jobban integrálja az eszközöket. És amikor egy weboldalról vagy főleg egy webáruházról beszélünk, akkor bizony máshol van a határ az együttműködésben. A jól működő kommunikációhoz kell(ene) az ügyfél is.

A közösségi média miatt aztán jól megváltozott a világ. Ezt unásig lerágtuk, de talán van még rajta egy kis felület, amit csócsálnék. Ez pedig az, amikor az ügyfelet vonom be a folyamatokba, mint ügynökség. Az elmúlt egy év számomra megmutatta: az lesz igazán sikeres közösségi média akció, amikor az ügyfél is tevékeny része a folyamatoknak. Együtt gondolkodunk folyamatosan, ügyfél oldalról is érkeznek az ötletek, javaslatok.

Ilyen esetben ugyanis miközben magáénak érzi az egész kampányt, ráadásul olyan dolgokat is meg tud csinálni, amihez csak neki van meg a tudása, neki van meg a lehetősége. Itt olyan dolgokra gondolok, mint a különálló területek bevonása vagy a cég számunkra elérhetetlen részlegeinek aktivizálása.

Azt láttam idén, hogy jó ötletek az ügyfelektől is érkeztek, elkezdték megszerezni a tudást és elkezdtél azt használni is. Gondolkodnak.

Most például az egyik kedves ügyfelünk, az Intersport jött azzal az ötlettel: a Facebookon lehessen szavazni, ki a kedvenc eladója a vevőknek. Sok fejlesztést nem is kért, és idő sem volt rá, közvetlenül az Intersport oldalán lehet neveket feldobni és szavazni. És a dolog működik. Egyszerű, fapados megoldás, de megmozgatja az embereket, és ráadásul kihívás elé állítja a dolgozókat is. Az ötlet az ügyféltől jött, mi megvalósítottuk, és működik. Mindenki nyert vele.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr825700522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajnoczki Bene 2013.12.25. 15:04:19

Sok esetben azért nem szól hozzá az ügyfél egy kialakuló online kampányhoz, mert nem ért hozzá. Úgy gondolja, hogy az online világ egy elérhetetlen kézzel foghatatlan dolog. Egyszerűen fél tőle. A bevonása az ügyfélnek egy nagyon jó megoldás, és még hatékonyabb tud lenni egy kampány, ha meg is tanulja az ügyfél, hogy miként is működnek a folyamatok.

Vajnóczki Bence
www.bvajnoczki.com

dani04.19. · http://www.home-max.hu/butor/kanape 2014.01.28. 18:58:59

Kedves Konrád!

Nagyon jó cikk, tetszik az Intersportos ötlet. Szerintem a legjobb, ha a vevő leírja a véleményét honlapunkon, facebook profilunkon és ezzel referál minket.

Dani
www.home-max.hu/butor/


süti beállítások módosítása