Itt van hát ennek az évnek is a vége, ennyi volt 2013. Hogy a hatása mennyi ideig lesz érezhető, azt még nem tudni. Leírtam, hogy szerintem ez egy átmeneti év, és úgy érzem, hogy emiatt is hamar el fogjuk felejteni.
De mit várhatunk 2014-től?
Én arra számítok, hogy élénkülni fog a piac: az év vége már azt mutatta, hogy növekszik a fogyasztás, növekszik a vásárlási kedv, és ez jellemzően segít a reklámköltésekben is. 2014-ben ez a lendület lehet az új hajtóerő. És ha tényleg megmarad, akkor bizony érdemes lesz még jobban odafigyelni, milyen reklámeszközöket használunk.
Egy biztos: a tartalom egyre fontosabbá válik. Nem lehet alibizni, tartalmat kell gyártani, akár közösségi médiáról, akár keresőoptimalizálásról lesz szó. Egy másik dolgot is meg lehet minden kockázat nélkül jósolni: a mobilos internet használat egyre elfogadottabbá válik. Márpedig emiatt a weboldalaknak kötelezően mobilon is működőknek kell lenniük, ez már nem a lehetséges jövő, hanem a jelen. 2014 tehát a mobilokról is fog szólni.
Nekünk, cégen belül is vannak terveink, ezekről majd 2014-ben szépen, lépésről-lépésre be is számolok a blogon. A terveink szerint a piaccal együtt szeretnénk nőni, ha az ügyfeleink is úgy akarják.
De addig is, míg beköszönt az új év, mindenkinek BÚÉK, még pár nap pihenés, és legkésőbb január 6-án újra kezdődik a tánc.
Jöjjön hát 2014!
Utolsó kommentek