Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 25.hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2006.06.23. péntek 22:23 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt egy héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor. Az adatok ehéttől kezdődően kiegészülnek a megjelenési számmal is!

Hirdetés:

Szállások Horvátországban
Álomnyaralás Horvátországban.  Tengerparti szállodák és apartmanok
széles választékban, előnyös áron.  Foglaljon már most!
www.adriagate.com

Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 1728
Átkattintási arány: 14.70%


Hirdetés:

Üdülési csekkel  50 % kedvezmény
Wellness Hétvége féláron, akár hétközben is, a legszebb hazai
hotelekben, csak juniusban. Tekintse meg a lehetőségeket! Online
szobafoglalás, Last Minute akciók.
www.wellnesshetvege.hu

Kulcsszó: udulesi csekk
Megjelenésszám: 1160
Átkattintási arány: 12.07%


Hirdetés:

Légkondi- klíma garanciával 30% Midea és LG akció!
Ingyenes helyszíni felmérés! Oldalfali klímák- légkondik forgalmazása,
beszerelése, garanciával! Folyamatos akciók! LG, Sanyo, Midea klímák!
Akár színes, formatervezet kivitelben.
www.trans-klima.hu

Kulcsszó: klima
Megjelenésszám: 2924
Átkattintási arány: 9.44%


Hirdetés:

Horvátország last minute: apartman 19900 Ft/fő-től
30 féle szállás, 20 féle program, 3 féle ellátás, heti buszjárat last
minute áron. Honlapunkon összerakhatja utazását, azonnal láthatja a
szabad helyeket és online lefoglalhatja.
www.utazas.info

Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 1629
Átkattintási arány: 9.02%


Hidetés:

Samsung szórakoztató elektronikai termékei
Egy helyen a net legjobb árain. És most egy tálca Heinekent adunk
ajándékba a foci VB ideje alatt leadott bizonyos rendelések mellé.
www.videoexpert.hu

Kulcsszó: samsung
Megjelenésszám: 1010
Átkattintási arány: 8.02%

Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőkben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9110805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2006.06.26. 14:08:17

Van valami alapfeltétel, hogy csak egy adott megjelenésszám felett lehet a listára kerülni? Csak azért kérdezem, mert nekem van egy 15% körüli kampányom a múlt hétről. Igaz, annak lényegesen 1000 alatt van a megjelenésszáma, talán emiatt nincs a listán?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.26. 18:07:55

Nem tudok alapfeltételről, az elmúlt 7 napot nézi.

Pipa 2006.06.27. 11:42:41

Lehetne egy postot az Etarget és az AdSense összehasonlításáról? Pl. Melyik fizet többet? Melyiken van több magyar hírdető? ...

Habencius István · http://habencius.hu/ 2006.06.27. 17:37:01

per pillanat az e-targetet ajanlom. fontos, hogy tobb adatom van adsenserol, mint etargetrol, e-targetet sajat oldalon meg nem teszteltem.

adsenseben -sajat tapasztalatom szerint- nagyon sok olyan hirdetes bukkan fel, ami angolnyelvu oldalra mutat(-), sot maga a reklamok nyelve is gyakran angolnyelvu(-). sikerult mar nemet (foleg gps) es szlovak hirdetest is kirakniuk (auto), igaz, szlovak nyelvu etarget hirdetest is lattam mar magyaroldalon.

az ugyfelszolgatokat osszehasonlitva, az e-target volt a rugalmasabb(+). erdekesseg, hogy az elvileg magyarnyelvu adsense support, angolul valaszolt a requestemre, valoszinuleg azert, mert olyan bejelento formrol irtam, ami angolul kommunikalt.

e-targetet telefonon is elered (+), ez foleg szamlaugyekben szokott nagyon hasznos lenni.

e-target per pillanat nagyon sok oldalon van kint, viszonylag sok hirdetovel(+/-), adsense szinten nagyon sok oldalon van kint, sok hirdetovel, de inkabb a kis es kozepes siteokra jellemzo, hogy adsense futattnak, gyanum szerint azok az oldalak, akiket meg nem keresett meg valamelyik magyar (e-target, ctnetwork, adnetwork).

egyertelmu valasz szerintem nincs, igazabol mind a ket rendszer kockazatoktol mentesen kiprobalhato.

ha expert webmaster vagy, erdemes adsense-zel kezdeni, es szepen fokozatosan atragni a google knowhowjat, sokat lehet belole tanulni, leginkabb az oldalak felepitesrol, az egyes mediabotok mukodeserol (content indexing), adsense nagyon jo gyakorloterep, kiserletezhetsz batran, mindaddig amig nem porgetted mestersegesen a ct szamlalot, nem fognak a kormodre koppintani.

elmeletileg mind a ket rendszer ellenorzi a weboldalad (+), de az adsense csak egyszer (-), etargetrol meg nincs tapasztalat.

bizonyos webmastereknel erdekes kerdes az is, hogy hogyan tortenik a szamlazas es szerzodes. ebben sokkal rugalmasabb az adsense, nem kell alairnod semmit, de letezo posta cimet kell megadnod, postan erkezni fog egy validalo kod, amit be kell szepen pottyogni az adsense account megfelelo helyen(+).
e-target szerzodeskotes van es szamlazas (+).

adsensenel csodalatos papir checket kuldenek, amivel eleinte biztos kuzdeni fogsz a bevaltasaval (3-), foleg ha kamu adatokat adsz meg :)

a kifizetes, a jelenlegi tapasztalataim alapjan ugyanolyan "gyors", ne epits ra lakashitelt :) (-)

adsenseben esetleg megjelenhet grafikus hirdetes (+), de magyarral meg nem sikerult osszefutnom, pedig biztos van (-).


szerintem az optimalis evolucio: adsense -> e-target -> adnetwork -> sajat media sales :)

50-500UV/nap
1000 - 15.000UV/nap
15.000 - 50.000UV/nap

adnetwork+e-target mehet egyutt (emlekeim szerint nem uti egymast a ket szerzodes(?)-meglepetesemre meg nincs egyuttmukodesi megallapodas ket network kozott, pedig adnetworkben nagyon nagy mennyisegben all rendelkezesre szabad felulet, uresjaratokban eldocogne az e-target, csak az adnetwork network szerzodest kene ugy kiigazitani, h e-target csak adnetworkon keresztul), ha befogadnak a networkbe.

persze ha maximalisan tisztaban vagy az oldalad teljesitmenyevel, akkor kezd egybol e-targettel es adnetworkkel, szerintem ez a nyero kombo kisoldalak eseteben :)

gyorsan hozzateszem, h letezik egy webreklam.hu is, roluk annyit tudok, hogy talan mindennap, ejfel kornyeken jon toluk szorgalmasan egy reminder, mi szerint meg nem sikerult alairnunk a szerzodest... sajnos tenyleg meg nem sikerult meg alairni, de nem rajtam mulik :( :)

Dori · http://http:www.webreklam.hu 2006.06.27. 23:12:10

Köszönöm az említést István :)
(A reminder minden héten csak 1 alkalommal érkezik)

Habencius István · http://habencius.hu/ 2006.06.28. 00:00:46

Dori: nekem surubbnek tunt :) de legalabb motivalva vagyok, h ne felejtsem el beilleszteni a kov. negyedeves tervekbe :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.28. 12:56:50

István, dolgozol helyettem :-)
Dori, küldenél nekem egy minél bővebb anyagot a webreklámról? Olyat, amiben esetleg valami plusz van a weboldalhoz képest...


süti beállítások módosítása