Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Ez a hét egyértelműen az álláskeresésről szólt, az első két helyezett egy-egy állás portál. Új szereplő viszont a "hotel" szó, úgy tűnik, éledezik az év végi utazási szezon.
Hirdetés:
Állás - portál
Találjon munkát még ma! Workania - új online állásbörze.
www.workania.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1897
Átkattintási arány: 18,03%
Hirdetés:
2000-nél is több friss állás
Magyarországon és 50000 aktuális állás világszerte.
www.jobpilot.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2414
Átkattintási arány: 13,01%
Hirdetés:
2006-os divat! Új őszi kollekció!
A 2006-os ruha divat, trend és színek! CJ Casuals, VDN, TATUUM, QSQ márkák forgalmazása! Exclusive női és férfi ruha kollekció! Divat divat divat! Itt az ősz! Új modellek!
divat2006.hu
Kulcsszó: ruha
Megjelenésszám: 1220
Átkattintási arány: 12,95%
Hirdetés:
Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu
Kulcsszó: hotel
Megjelenésszám: 2936
Átkattintási arány: 12,94%
Hirdetés:
Cégkivonat, mérleg minden hazai cégről azonnal
Hiteles és hatályos cégbírósági dokumentumok minden hazai bejegyzett cégről azonnal letölthetők. Böngészés az Igazságügyi Minisztérium céginformációs adatbázisában: CégTaláló
www.cegtalalo.hu?partner=etarget kft
Kulcsszó: kft
Megjelenésszám: 1346
Átkattintási arány: 12,85%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek