Etarget hírek, tippek és trükkök. - Az érdeklődő, aki akár ügyfelünk is lehetne, félreütötte a billentyűket, amikor a kulcsszavat írta a keresőbe. Ennek ellenére is szeretnénk, hogy az ügyfelünk legyen? Ahogy már korábban írtuk, a sikeres kampányok az ETARGET rendszerében gyakran több mint 250 kulcsszóval rendelkeznek, sőt, néhány esetben ez a szám 2000 szó fölé is felkúszhat. Természetesen nemcsak a szavak számával lehet a a reklámkampányt eredményesebbé tenni.
|
7. alapelv: A kulcsszavak többesszámára is hirdessen
A magyar nyelv nyelvtana összetett, sok ember az interneten való kereséskor a szavak többesszámát vagy annak különböző alakjait alkalmazza. Használjuk hát a szavak különböző ragozott alakjait, többesszámát is!
Példa:
Amenniyben Ön virágkereskedéssel foglalkozik, a virág szó mellett hirdessen a virágok, virágot, virággal, sőt a virágszálak és a virágcsokor szavakra is.
8. alapelv: Hirdessen a helytelenül leírt szavakra is
Velünk is előfordul, hogy az internetes keresőkbe a szavak helytelen alakját is beírjuk. Hirdessünk hát az ilyen szavakra is – az átkattintás olcsóbb lehet, hiszen a versenytársak többsége ezekre a szavakra nem hirdet!
Ez még inkább érvényes, amennyiben a kulcsszó hosszú, tartalmaz „y“-t vagy a szó idegen eredetű.
Példa
Előfordul, hogy valaki a busniess, polyporpylén, HSDPA technlógia vagy az adminsztratív szóra keres rá. Higgye el, időről időre ezek a helyesírási hibák is előfordulnak! Hirdessen ezekre a szavakra is – semmibe nem kerül, és új ügyfeleket is hozhatnak!
9. alapelv: Ismételje a szavakat különböző szókapcsolatokban
Minél pontosabban eltaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyeket egy ügyfél keres, annál eredményesebb a hirdetésünk!
Példa
A gyógynövény enciklopédia szóösszetételen kívül használja még a gyógynövények képes enciklopédiája, képes gyógynövény enciklopédia összetételt is.
Hirdessen a színes nyomtató, lézeres nyomtató, tintasugaras nyomtató szóösszetételekre is.
A biztosítás kulcsszó esetén ne feledkezzen meg az életbiztosítás, illetve az élet- és balesetbiztosítás kifejezésekről sem.
Hatékony reklám az Etargeten, 1. rész >>>
Hatékony reklám az Etargeten, 2. rész >>>
ETARGET >>>
(X)
Utolsó kommentek