Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Rss-ben a reklámot is?

Címkék: rss kampány kreatív

2007.03.20. kedd 11:59 Konrad

Miközben egy nyomtatott magazinban a legtermészetesebb dolog, hogy felsorolják a lap hirdetőit, addig az online világban ez nagyon másképp megy. Bár vannak páran, akik havi hírlevélben felsorolják, kik is hirdettek náluk, de pl. az [origo] pár hónapja elzárkózott attól, hogy kiadja, kik is hirdetnek náluk.

Egyébként is állandó probléma az online ügynökségek körében a reklámfigyelés, hiszen nagyon nehezen (illetve gyakorlatilag nem) automatizálható, és bizony technikai okok miatt soha nem tökéletes (pl. a targetált hirdetésekre kell csak gondolni).

Ugyanakkor amióta rss feedeket olvasok, egyre kevesebb reklámot látok. Hiszen csak akkor kattintok tovább, ha a téma érdekel, és nem teljes az rss tartalom. Így aztán lemaradok egy csomó hirdetésről, és nem tudom, mit is ajánlanak nekem.

A komolyabb portálokon viszont hirdetéskiszolgálókon megy keresztül minden banner. Mi lenne, ha megkaphatnám rss-ben az aktuális kampányokat? Vajon attól összedőlne a piac? Nem arra gondolok, hogy belerakva az rss tartalomba (ennek technikai korlátai is vannak), hanem arra, hogy lenne egy külön feed a reklámoknak is. Ezt elvileg meg lehetne valósítani!

Vagy csak én vagyok túlzottan szakbarbár?

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7948699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fotofabrik 2007.03.20. 12:09:20

köszönöm szépen, nem kérek reklámot rss-ben :)
technikai korlátai szvsz nem igazán vannak, viszont jómagam a feedolvasgatásról is leszoknék, ha a reklámok ott is megtalálnának. pedig 100%, hogy ez a jövő.

zsoltu · http://www.estiskola.hu 2007.03.20. 12:13:09

bocs, de ki lenne az a hülye, aki reklám rss-ekre iratkozna fel? ezt most nem tudom elképzelni. (egyrészt, mert a reklámok java rossz, nézhetetlen, olvashatatlan baromság, másrészt mert a legjobbaktól is simán kiütést lehet idővel kapni.)

Xnews 2007.03.20. 12:53:24

Szerintem jó ötlet! Mondjuk, mi mást mondhatnék...:)

Ahogy jönnek a feed-ek úgyis az első szűrő a cím, a második a lead. Ha az érdekel KATT. Ez sem különbb, mint a keresőkben jövő hirdetés: cím+lead.

Aztán persze láttam már feed-ben bannert (na erre soha nem kattintottam még), megöli a feed érzetét - nekem nagyon kilóg az eszköztárból.

Nem külön reklámfeed-re gondolt szerintem Konrád, hanem pl. 2 post között egy hirdetésre.

Xnews 2007.03.20. 12:54:59

Újraolvastam, de arra gondolt...! :(

fotofabrik 2007.03.20. 13:13:39

most esett le nekem is.
ki az a marha, aki feliratkozna? :D

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2007.03.20. 13:38:16

Szerintem pedig kifejezetten jó a gondolat.
Arra gondolok, hogy engem AZOK a reklámok zavarnak, amikre nem vagyok kíváncsi. Amikre viszont "ki vagyok váncsi", azokra nem csak hogy nem haragszom, de még hajlandó is lennék feliratkozni. Vagyis nem az a jövő, hogy MINDEN feed-ben legyen reklám, hanem az, hogy én pl. fel tudjak venni fedd-eket, amik éppen érdekelnek (például most akarok venni új telefont, ezért örömmel vennék egy olyan feed-et, amin csupa érdemi, friss infó jönne az éppen aktuális akciókról).
Konrád csinálj ilyen szolgáltatást! Én meg jövök meggyőzni a hirdetőt, hogy ha valahol, akkor ott érdemes költeni a pénzét! :o)

zsolti 2007.03.20. 13:58:07

Van körülbelül 124 darab user Magyarországon, aki tudatosan használ feedeket. Ebből mondjuk jó esetben 3 feliratkozik majd ilyen szolgáltatásra (2 véletlenül, a maradék 1 meg Konrád).

Végülis van benne potenciál...

str 2007.03.20. 15:30:24

"(például most akarok venni új telefont, ezért örömmel vennék egy olyan feed-et, amin csupa érdemi, friss infó jönne az éppen aktuális akciókról)."

olvasgatva a kommenteket nem tetszett a dolog, de ez lehetne a kulcsa. mindenre kiterjedő, hatalmas adatbázisból kapnád mindig azt ami kell. te rakod össze a feedet, karácsonyi akciók érdekelnek, leértékelt tornacipők, vagy az 10 millió feletti hibrid kocsik.
de hogy lehetne ilyen mértékben összefogni a hirdetőket? tetszene-e nekik, hogy a konkurencia akár már az első pillanattól ott van a júzer arcába tolva az ő hirdetése mellett?

user · http://user.blog.hu 2007.03.20. 15:56:13

Senkit nem akarok elkeseríteni, de a jövő itt van:
www.textlinkads.com/feedvertising/

dzsii 2007.03.20. 16:54:25

lehet, hogy Konrádhoz hasonlóan én is mazochista vagyok, de én feliratkoznék. Na nem az online mosópor reklámokra, de ha egy kedvenc sitenak lenne egy ilyen feedje, vagy egyszerűen csak egy olyan rss csatorna, amin csak szponzorált de értékes linkek jönnek (pl tematikus portálnak partnerei, vagy olyan "gyűjtemények" amiket ti is írtok) akkor engem nem zavarna netvibesban a plusz 1 doboz, és innentől kezdve ugyanúgy kattintanék erre is, ha a cím/lead meggyőz.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.03.20. 20:20:15

Konrád, ha jól értem szavaid, kb. alig értette meg a társaság a mondanivalót. :)

Az RSS-ekben történő hirdetés elhelyezés igenis lehetséges, hogy ez-e a jövő, nem tudom.

A hirdetések közzététele RSS-ben technikailag teljesen lehetséges, mint bármilyen másik listát, ezt is teljesen jól közzé lehet tenni. Ha összeszedsz pár online marketingest mint célcsoportot, és jelzed ilyen irányú igényed a nagyobb hirdetőszerverek tulajai felé, akkor szerintem meg tudják oldani. Ha nem látják úgy, hogy ez az információ üzleti adataik kiadását jelenti. Márpedig láthatják úgy.

bigblogger · bigblogger.blog.hu 2007.03.20. 20:30:08

Bizony rss-be is bele lehet rakni mindent.
Akár reklámot is. csak Ha azt a readereden olvasod akkor ignorálni sem tudod (még)...

Az viszont igen dúrva lesz, ha az sms-eim
után (mint az emaileknél) oda fogják rakni a "reglámokat" pl. a cég mobil ajánlatai.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2007.03.20. 21:57:05

Az iMedia az smafu?! Jó, nem tökéletes (pl. loaderes megoldásnál, meg ez sem gyűjt be mindent etc.), de azért egy reklámköltés-analízissel kiegészítve már nem rossz. (Nem vagyok tns mi agent!!! =:D

Aktuális hirdetés rss... Hát... Azt nem tudom, mire mennék vele, ha rss-ben jönne a hirdetés. Mert oké, hogy akkor épp tudom, mik futnak, de mit kezdek vele később?! Hogy kérdezek le hirdetőre, szegmensre, stb.?!


süti beállítások módosítása