Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A szabályok azért vannak...

Címkék: weboldal

2007.10.10. szerda 18:55 Konrad

...hogy megszegjük azokat! Legalábbis szerintem. Nem szeretem a szabályokat, mert uniformizálnak, nem szeretem a szabályokat, mert korlátoznak. Ésszel értem, miért van szabályokra szükség, de érzelmileg akkor sem szeretem.

Így aztán nem túl meglepő, hogy nem az a fajta tanácsadó vagyok, aki "dobozos terméket" készít. Úgy gondolom, minden ügyfelem egyedi, és bár vannak tipizálható problémák, de nincsenek tipikus megoldások. Olyan ez, mint a fodrász-gép: jó ötlet, de (legalábbis eleinte) nincsenek egyforma fejű emberek.

Tudom, hogy van egy csomó feladat az üzleti életben, amire vannak általános megoldások, de tanácsadóként általában olyan problémákkal szembesülök, amihez fontos az egyedi szemlélet, fontos a partner hozzáállása, véleménye. Ilyen feladat például egy weboldal elkészítése is.

Még ugyanazon a területen dolgozó cégek esetében is teljesen különböző weboldalak készülhetnek. Míg az egyik cég munkaszervezése "elbírja" a heti frissítést, akár egy blog írását is, addig a másik cég ehhez nem rendelkezik erőforrásokkal.

A legtöbb marketing tanács arról szól, hogyan különböztessük meg magunkat a konkurenciától, hogyan legyünk mások, hogyan emelkedjünk ki a mezőnyből. Aztán megoldásként kap az ügyfél egy dobozolt weboldalt: sablont, kész megoldást, hogyan csinálja, hogy működjön. És egy csomó vállalkozás ugyanúgy csinálja. Aztán amikor beesek véletlenül egy-egy ilyen oldalra, akkor nem az tűnik fel, mit csinál a cég, hanem az, ki lehetett a fejlesztő.

De ez nem jó! Merjünk mások lenni! Ha kell rúgjuk fel a szabályokat, merjünk szembemenni a trendekkel, csináljunk valami MÁST. És legyünk egyediek.

Mi indított el ennek a megírására? Íme: http://horvatherzsi.com/ (Köszönöm Tamás nevű olvasómnak a linket!)

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr81192601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vik · http://www.webshopexperts.hu 2007.10.10. 19:25:55

Már csak azt nem értem hogy miért a link? Vagy miért pont ez a link? És miért küldte be Tamás?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.10.10. 19:33:08

Mert ez indította el a gondolataimat, ugyanis egy iszonyú példája annak, mivé válhatnak a "tanított" sablonok.

vik · http://www.webshopexperts.hu 2007.10.10. 19:43:48

Ja jó, akkor egyre gondoltunk. :) Én azért szeretem ezeket az oldalakat, mert olvasni sem kell, egyből látszik hogy ez is egy a "lyukatbeszélekahasadba" oldal. Nem is tudom hogy van-e még ennél is tipikusabb és elterjedtebb formája. Azért mókából a PageDown-ra tapadva legörgetem, ezen se olvastam el egy mondatot sem, de teljesen tipikus a felépítése. Csak tényleg azt nem értem, hogy a sokmillióból miért pont ez került linkelésre? És vajon milyen apropóból küldték ezt a linket neked? Ha nem titok, akkor erre tényleg kiváncsi lennék. :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.10.10. 19:49:59

Ennek a tartalma is elég vicces, a formája teljesen tipikus, és tegnap kaptam mailben, nézzek rá. Ránéztem, és megfogalmazódott a fenti szöveg. Mondjuk úgy: ez volt az utolsó csepp abban a bizonyos pohárban :-)

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.10.10. 20:14:30

Előbb néztem meg a linket és aztán olvastam el a cikket.
Közben forogtam a székkel, hogy affene, Konrád mondja, hogy ilyen legyen a weblapom???

Aztán elolvastam a cikket.. még jó, hogy közben hirtelen felindulásból nem töröltem le a jelenlegi lapunkat :)))

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2007.10.11. 00:06:35

röviden: be different
a weboldalról : "sokan abból akarnak meggazdagodni, hogy megmondják neked, mit kell tenned ahhoz, hogy meggazdagodjál" - ídézet egyik tanulmányomból. (Ha Konrádnak nincs ellenére, beteszem a linket is)

Mária 2007.10.11. 08:36:05

Kedden írtam én is erről a blogomon, "Szomszédpisti értékesít" címmel, egy külföldi példát felhozva. Tehát, amit most ide írnék, az ott olvasható :)

Én sem értem, mi visz rá embereket, hogy ilyen oldalakkal próbálkozzanak, még kevésbé értem azt, mi visz rá tanácsadókat, hogy azt tanácsolják az ügyfélnek, csináljon ilyen oldalakat.

Azon kívül persze, hogy jó pénzt lehet keresni a lelkes, naiv lúzerek bepalizásával.

Régebben irritált ez a jelenség, mára eljutottam odáig, hogy aki hülye, haljon meg.

Szántó Gábor 2007.10.11. 11:52:34

Én már két ilyen sablonsite-ról ís rendeltem, mindkettővel maximálisan elégedett vagyok, és érzem, megérte a pénzt, sőt, vissza is hozta az árát.
Mondjuk tény, hogy nagyságrendekkel több olyan oldalon fordultam meg, ahonnan üvölt a parasztvakítás, asszem kell némi fogyasztói intelligencia, hogy az ember átlásson a sz@ron.

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2007.10.11. 13:26:25

Nem kell :)
100%-os pénzvisszafizetési garancia kell csak :)

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.10.11. 16:08:10

Szerintem az adott feladatra tökéletes ez a horvaterzsi.com Az itt hozzászólók nyilván nem tartoznak a célcsoportba - én is azonnal leteszem a telefont, mikor felsimerem, hogy a heti ezredik "ingyenes" üdülési ajánlat miatt hívnak -, de létezik egy célcsoport, amelyik épp ezen a szinten szólítható meg. Minden bonyolultabb megoldás már érthetelen, kezelhetetlen a számukra. Aki nem akar ezen a piacon dolgozni, de tegye, de ne is próbáljon úgy tenni, mintha ez a piac nem létezne. (Igen, tényleg van olyan balak, aki elhiszi, hogy a végkiárusítást ígérő boltban tényleg végkiárusítás van és ott mindent potya áron kap meg...)

Varga Klára · http://www.mercus.hu 2007.10.11. 16:41:44

Kész, becsukom a bótot. Ha má ingyé aggyák a internetmarketinget, nincs mit eladnom. Ez reform, nem veszitek észre? Elszállt felettünk a zidő.

Mária 2007.10.11. 16:50:01

Pollner: egyáltalán nem értek veled egyet.

Annak a "szájtnak" a célcsoportja elvileg a 40+ középfokú végzettségű, hosszabb idő óta munka nélküli nők lennének, valamint azok a fiatal anyukák, akik a gyerekeik miatt nem kellenek sehová.

Naivak, tájékozatlanok, az első jól hangzó ajánlatnak bedőlnek egy hosszabb munka nélkül töltött időszak után.

Ez az opportunista piranha pontosan ebből a védtelenségükből akar meggazdagodni.

És csak azért tudja megtenni, mert ezek az emberek egész életükben védőburok alatt éltek, ahhoz voltak szokva, hogy a főnökük minden reggel a szájukba rágja a feladatukat, havonta egyszer pedig megkapják a munkájukért a fix bérüket.

Ezért "ül" náluk most is a szájbarágós szöveg.

Ha ugyanis ezek a szerencsétlenek nem lennének ennyire nyámnyilák, akkor most nem lennének munka nélkül.

Itt a piaci rés, itt a nagy lehetőség! Nem elég nekik a maguk baja, nyúljuk le őket még mi, "vállalkozók" is, néhány jól hangzó szlogennel és csábító ígérettel...

Hol is van ez a csomagküldő cég??? Postacím, elérhetőségek, engedélyek száma???

Adatvédelmi nyilatkozat???

Mi van azokban a csomagokban???

Internet marketinget is tanítanak???

Csodálatos! Meg lehet vele célozni a frissen utcára tett ötvenes tanárnőket, akiknek szintén naiv és rózsaszín elképzeléseik vannak erről a mi kis való világunkról!

Telepítse a Skype-ot! Hová kattintsak??? Mi az a Skype? Kit fogok a segítségével elérni?

Tudod mit? Most megyek és regisztrálok! Utána írok róla egy postot, majd rögtön azután felnyomom a csajt minden olyan létező fórumon, amiről a "célcsoportjának" halvány elképzelése sem lehet.

Te pedig addig olvasgasd ezeket itt:

whois.domaintools.com/horvatherzsi.com

maria.blog.hu/2007/10/09/szomszedpisti_ertekesit

Olyan következtetéseket vonsz le belőlük, amilyeneket akarsz.

Elnézést az indulatos hangnemért.

Varga Klára · http://www.mercus.hu 2007.10.14. 17:35:10

Mária,

teljesen egyetértek veled. Röviden: a cinikusan alkalmazott marketing = bepalizás, lehúzás. Akit csak lehet, aki van annyira hülye, szebben szólva naív, hogy még lehet. Kíváncsian várom a bejegyzésed Erzsike bizniszéről - csak nehogy azt lássam a blogodban egy hónap múlva, hogy már gyémánt manager vagy;).

Mária · http://maria.blog.hu 2007.10.15. 15:51:27

Klára: gyanús vagy Te nekem ezzel a gyémántmenedzser célzással :D

horvatherzsi.com 2008.10.28. 20:14:25

Szép napot, kedves Mária:-)

Ma reggel gondoltam egyet, és beütöttem a Google-ba: horvatherzsi

Őszinte leszek: nagyon meglepett, amit ott olvastam. Tőled.

Akinek a bemutatkozása egészen mást sugall, mint amit a csövön kinyomsz.
(S aki 100 000+ ÁFA-ért, kedvezményesen pedig 80 000+ÁFA-ért kínálod sokrétű, alapos marketing-tudásodat.) Ezzel semmi baj, meg kell élni.

Emlékszel?


"Mária · maria.blog.hu 2007.10.11. 16:50:01
Pollner: egyáltalán nem értek veled egyet.

Annak a "szájtnak" a célcsoportja elvileg a 40+ középfokú végzettségű, hosszabb idő óta munka nélküli nők lennének, valamint azok a fiatal anyukák, akik a gyerekeik miatt nem kellenek sehová.

Naivak, tájékozatlanok, az első jól hangzó ajánlatnak bedőlnek egy hosszabb munka nélkül töltött időszak után.

Ez az opportunista piranha pontosan ebből a védtelenségükből akar meggazdagodni.

És csak azért tudja megtenni, mert ezek az emberek egész életükben védőburok alatt éltek, ahhoz voltak szokva, hogy a főnökük minden reggel a szájukba rágja a feladatukat, havonta egyszer pedig megkapják a munkájukért a fix bérüket.

Ezért "ül" náluk most is a szájbarágós szöveg.

Ha ugyanis ezek a szerencsétlenek nem lennének ennyire nyámnyilák, akkor most nem lennének munka nélkül.

Itt a piaci rés, itt a nagy lehetőség! Nem elég nekik a maguk baja, nyúljuk le őket még mi, "vállalkozók" is, néhány jól hangzó szlogennel és csábító ígérettel...

Hol is van ez a csomagküldő cég??? Postacím, elérhetőségek, engedélyek száma???

Adatvédelmi nyilatkozat???

Mi van azokban a csomagokban???

Internet marketinget is tanítanak???

Csodálatos! Meg lehet vele célozni a frissen utcára tett ötvenes tanárnőket, akiknek szintén naiv és rózsaszín elképzeléseik vannak erről a mi kis való világunkról!

Telepítse a Skype-ot! Hová kattintsak??? Mi az a Skype? Kit fogok a segítségével elérni?

Tudod mit? Most megyek és regisztrálok! Utána írok róla egy postot, majd rögtön azután felnyomom a csajt minden olyan létező fórumon, amiről a "célcsoportjának" halvány elképzelése sem lehet.

Te pedig addig olvasgasd ezeket itt:

whois.domaintools.com/horvatherzsi.com

maria.blog.hu/2007/10/09/szomszedpisti_ertekesit

Olyan következtetéseket vonsz le belőlük, amilyeneket akarsz.

Elnézést az indulatos hangnemért".

Eddig tartott AZ a bejegyzésed, ami írásra késztetett.

Az a helyzet, hogy nem értek az internetmarkatinghez. Tanítottam magyart, angolt, matematikát kisiskolásoknak. 28 évig. Csináltam egy weblapot. Azt szabad?
Az a helyzet, hogy azon a (volt) honlapon semmiféle manipuláció, hazugság nem volt.
Az pedig finoman szólva is becsületbe vágó, hogy "nyúljuk le őket még mi, "vállalkozók" is, néhány jól hangzó szlogennel és csábító ígérettel..."CSALÁSSAL, LOPÁSSAL GYANUSÍTASZ:-) Nem haragszom. Csak szóltam.:-) Hogy mi mit jelent.
Lévén kínosan szókimondó, őszinte ember az "a csaj", akit majd Te jól felnyomsz. (Azt tudtad, hogy a 2. világháborúban Magyarországon tették a legtöbb feljelentést (névtelenül)? Tedd. A legjobb belátásod szerint.

A sok kérdőjellel feltett kérdéseidre mind választ kaptál volna, ha vetted volna anno a fáradságot, tényleg feliratkoztál volna a tájékoztató levélsorozatra. Lehet, hogy meg is tetted.
Lehet, hogy tényleg csináltál egy postot, lehet, hogy tényleg felnyomtál. Vagy majd megteszed ezután:-) Védtelen vagyok.
Az a helyzet, hogy az írásod téged minősít.
Javaslom, hogy leendő üzleti partnerek megszerzéséhez és megtartásához tanulmányozd VIDI RITA stílusát, hangnemét, hozzáállását. Boncolgasd, tedd magadévá.Sikeredet borítékolom.

Valamint az a helyzet, hogy sem a kismamák, sem az utcára kitett tanárnők, ápolónők, orvosok, munkások, frissdiplomások, albérletben nyomorgók nem nyámnyilák.
Ennél sokkal drámaibb.Éhesek a gyerekeik. Vagy ők. Vagy már a Bank keze alatt a lakásuk. Egyébként: Te tényleg Magyarországon élsz?
Ezt a legkomolyabban kérdezem. Vagy lehet, hogy Salgótarján egy külön kis sziget?

Ja, és. Az MLM-ről soha nem tanultál? Valószínű, hogy valami pilótajátékfélének képzeled,
ami illegális, törvénytelen, elítélendő. NEM AZ. Attól függetlenül, hogy mi a véleményed róla.
Fiatal korod miatt nem ismerheted GYAKORLATBAN a 90-es évek Amway üzletét, a N21 módszert, amit tanítottak nekünk. A 0 infós MEGHÍVÁST. Mert csak erről van szó az én PÉNZ kontra BOLDOGSÁG című ex-weblapomon. Ahová egyébként több, mint 5000-en feliratkoztak.

Ha most ugyanerre a linkre kattintasz, egész mást találsz rajta. Azonnal váltottam, ahogy bepillantást nyertem egy másik üzletbe. Most egy törzsvásárlói rendszerről olvashatsz ott, aminek a felét sem fogod elhinni. A weblapnak nem lehet és nem is célja 100%-os információt nyújtani. De a dolog mégis működik.Működik a szájreklám is:-) Vásárlásokból meg lehet gazdagodni. Na? Úgy, hogy mindenki azt vesz, amire szüksége van. Az ám. Egy olyan rendszer, ahol mindenki csak nyer. Nincs lehúzás.

A szponzorom 22 havi munka után nagyon sok milliót keresett, 8 számjegyű, és két hét múlva még többet fog. 100 000 felé tart már a Törzsvásárlók száma.A Termékpartnereké meg 8000 fölött. És 2 éves épp hogy elmúlt az egész. Egy zseniális rendszer. Legális. Működik.
Mindenkinek.

Javaslom, tekintsd meg az oldalt: horvatherzsi.com.
Az ott található linken keresztül ingyenesen regisztrálhatsz Törzsvásárlónak, sőt, ha kívánod, kapsz egy potenciális ügyfélkört is, ingyenesen, ha Termékpartnernek is jelentkezel.

Szívesen beszélgetek Veled:
Skype: fuggokert378
Tel: 06/30 664 6904
06(1) 240 8195

Az Élet minden szépségét, egészséget, bőséget, szeretetet, szerelmet, MINDEN égi-földi jót kívánok

szeretettel:

Horváth Erzsi:-)



süti beállítások módosítása