Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A mutyi koppanása

Címkék: weboldal

2008.02.21. csütörtök 17:52 Konrad

Nehéz ma a nyomtatott sajtó élete. Folyamatosan arról hallanak, hogy haldoklanak, közben ők ezt (idehaza) nem érzik - vagy legalábbis nem akarják érezni -, és önigazoló beszélgetésekkel, a továbblépés hiányával tüntetnek a régi üzleti modellek mellett.

Hiszen reklámbevétel van, nemcsak az újságírók, hanem a marketingesek is olyanok, akik nem szívesen változtatnak a bevett dolgokon, ha az érdekük nem kiván mást. Így aztán a hazai ismertségi hálózatokban sok hirdetés eladható olyan helyekre is, amik régen nagyobb presztizsűek, mára viszont már alig létezőek. Sőt, tovább megyek: ismertséggel még mindig össze lehet gründolni ezt-azt, akkor is, ha az ötlet halva született. Ilyen a magyar mutyi, kéz kezet mos, ha a hirdető nem kérdez, akkor a kiadónak nem kell válaszolnia.

Az internet kegyetlen terep. Míg a nyomtatott sajtó piacán simán megélhetnek olyan lapok, amiknek gyakorlatilag nincs olvasójuk - hiszen a hirdetési bevételeket mint írtam meg lehet szerezni a sógor-koma-jóbarát segítségével -, addig az interneten a számok magukért beszélnek: a szart, a fölöslegest, a senkinek nem szóló maszturbációs portálokat szinte alig olvassák. Megbuknak.

Így aztán érthető is, hogy az ilyen-olyan lapoknak nem alternatíva az internetes megjelenés. Nincs miért oda lépniük, hiszen ott már nem lehet minden határon túl reklámot eladni, ott már más a mérce: minden mérhető és mért, és a printben hatalmas lapok hirtelen számukra ismeretlenekkel találják szembe magukat. Igazi kihívással.

Ilyenkor történik az, hogy a régi mutyi nem működik. És ilyenkor történik az, hogy inkább a saját világukban próbálnak megélni, minden áron.

Persze ne legyenek illúzióink: az internetes reklám is mutyi alapú. Csak itt mások a szereplők.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr82348747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2008.02.21. 18:51:47

Ha nem működik a régi mutyi, akkor szépen átveszi a helyét az új mutyi. Mint ahogy a legtöbb helyen/esetben ez meg is történik, a "nagy" cégek játékában legalábbis.

Azért, mert mérhetőek a számok és a teljesítmény, attól még aki szemet akar hunyni dolgok felett, vagy feltétlen valakiket akar pozícióba tenni, az még most sincs végveszélyben... :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.02.21. 18:55:10

Azért ez nem egyszerű. Az onlineban mások számítanak, és pl. egy offline értékesítő konkrétan nem érti az online reklámot. Azaz el se tudja adni...
Egyébként igen, az online mutyi is mutyi :)

Caracalla 2008.02.21. 19:53:48

Mondjuk én egy észrevételt hiányoltam alapvetően a vitából és a reakciókból: nem a magyar online újságokkal kellene harcolniuk az olvasókért, hanem - különösen, mivel az IT szakma gyakorlatilag előfeltételezi az alapos angol tudást - jószerével mindenkivel. Az Internet hatására itthonról is elérhetővé váltak olyan újságok, amelyek a papíralapú világban még nem voltak azok, és ezzel kellene versenyezniük. Szerintem reménytelen.

Netuddki. 2008.02.21. 20:38:41

Nem haldoklanak, hanem haldokolnak. Bocs.

johnplayer 2008.02.21. 20:45:16

Hi!

Érintőleges: azon szoktam röhögni, hogy a TV2- "hírműsorában" de máshol is, 2-3 napos interneten megjelent híreket olvasnak be nagy pofával, 2 bemondóval, és háttéranyagnak még be is b*sszák a webról az adott site-ot, szvsz annélkül, hogy valamiféle jogdíjat is fizetnének, vagy akár utánna nyomozna valaki, hogy mi is az, amit bemásolta oda, igaz-e egyáltalán.
Nem újságírás ez, és tájékozattás.
(a horgászújságban is már csak fizetett hirdetés van, 1-2 szakíró esetleg, aki már nem is bíjtatva boltot, eszközt, tanyát, lóf*szt reklámoz. De ha legalább ...

Szasz.

devizakozep 2008.02.22. 02:55:07

"addig az interneten a számok magukért beszélnek: a szart, a fölöslegest, a senkinek nem szóló maszturbációs portálokat szinte alig olvassák. Megbuknak."


nono ! kedves konrad nono !! attol fugg kinek a tulajdona az a szar. ha jo kapcsolatokkal rendelkezo cege, akkor bizony csurig hirdetessel. jopenzert! ugy, h a kutya sem nezi az oldalt!
gondolom te is tudsz boven ilyen esetet.

szoval oke, offline regimutyi, de azert nem kell az ujmutyiert messze menni.

lackó_x 2008.02.22. 13:42:58

IT-vezetők szálltak be az IT-Business kiadójába:
hirek.prim.hu/cikk/65892/
Szalay Dániel cikke

Masztur Balint 2008.02.22. 18:17:28

#devizakozep

nem mukodik es tele van reklammal a magyar neten?
miert nem mondasz peldakat?

libretto · http://libretto.freeblog.hu 2008.02.22. 18:21:01

Nálam még soha nem járt olyan üzletkötő, aki értette volna az onlányt. Persze, akivel meg dolgozom, az nem tukmál - megoldjuk e-kommunikációval.
Minden mérhető.

devizakozep 2008.02.23. 00:35:13

balint, a kivancsisagod kielegitesen kivul szamitana ? szerezz ismerost ugynoksegen, aztan majd o mesel.

Masztur Balint 2008.02.23. 17:28:50

mar miert ne szamitana? incs ilyen ismerosom sajnos.
dobaloztok itt ilyen hangzatos szolamokkal, de nem nevezzek meg konkretmot. te benne vagy? mutyizol? mutyiztal? honnan tudsz rola? hogy csinaljak?

tele van hirdetessel egy weboldal pedig nem mukodik? nem mukodik = nem latogatjak?

critics 2008.02.23. 23:03:34

Bálint: van sok olyan lap a magyar neten, mely pusztán ilyen olyan "pályázati célból" jött létre. Kaptak rá sok milliót, és lehet mutatni, hogy ott van, közben a kutya se nézi, azt se tudják hogy létezik (nyilván azért, mert szar). Alibilapok.

Masztur Balint 2008.02.24. 00:38:44

#critics
én nem ismerek ilyet.
te ismersz? miért nem mondasz te sem konkrétumokat? nevet? címet? URLt?

#devizakozep
te is erre a palyazatosdi, lenyulosdi mutyira gondoltal?


süti beállítások módosítása