Vajon miért gondolja azt az ORTT, hogy mindenhez ért? Miért gondolják azt egyes ORTT tagok, hogy az ő dolguk eldönteni, mi a reklám és mi nem az? Néha úgy érzem, az íróasztal, illetve a pozíció valóban homloklebeny-műtétet is jelent egyben. Valahogy az IQ egyenes arányban csökken a hivatali pozícióval.
Mert mi mást gondolhatnék, ha ilyet olvasok?
Testületi tagok közlése szerint azon a vitán vérzett el a médiahatóság ülésén a TV2 emblémaváltásának jóváhagyása, hogy reklámnak számít-e, ha egy tévécsatorna emblémájában helyet kap internetes oldalának címe.
Az első, ami erről az eszembe jutott, az ez volt: A sok hülye! Miért nem mennek el inkább kapálni?
De most komolyan! Ha a cégem úgy dönt, hogy feltünteti a címét a logójában - pl. szépen beleírom az Onlinemarketing.hu Kft. mellé, hogy Szentendre -, akkor ezzel most reklámozom Szentendrét? Mert a webcím az bizony a cég webes lakhelye. Érdekes egyébként a "kiszivárgott" indoklás-részlet is:
Több testületi tag közlése szerint a vita a második döntéshozatalnál azon alakult ki, hogy a tévécsatornához kötődő tv2.hu felirat - lévén, más terméket hirdet, nem a kereskedelmi adót - reklámnak minősül-e.
Kezdem egyébként érteni! Attól félnek, hogy a tv2 majd a tv2.hu címen valami mást csinál. Például úgy ad tartalmat, hogy abba nem szólhat bele az ORTT. Vagy ilyesmi. Esetleg mondjuk nem a tv adáshoz kapcsolódó dolgokat rak oda, hanem mondjuk valami mást. Például rajzszakkört üzemeltet. Vagy szavazást indít arról, szükség van-e közpénzen olyan töketlen testületre, mint az ORTT. És ez veszélyes lehet. Nagyon veszélyes. Még a végén majd nem szólhatnak bele, hogy a tisztelt nézőközönség milyen műsorokkal butítja magát...
Utolsó kommentek