Bevallom, átlépett fölöttem a világ egy része. Még akár tavaly ilyenkor is bátran belevágtam egy online kampány tervezésébe, de mára a legtöbb kontaktom "felnőtt": máshol dolgozik, főnök lett, már nem ad ajánlatot. Ez persze az alap feladatom, a tanácsadás szempontjából kifejezetten jó, de tervezéskor nem annyira előnyös.
Azért persze próbálkoztam, naná, hiszen van pár éves gyakorlatom, eszközeim, tudásom, ilyesmi. Csak a kapcsolataim koptak el, ami nem hittem volna, hogy baj.
Hát, baj. Itt a válság, meg minden, de kedvezményt, azt nem akarnak adni. Adnak, persze, de nevetségesen keveset. A válaszok gyorsasága is furcsa volt. A megkeresettek egy része azonnal reagált, mások még belátható 24 órán belül, de van olyan vezető portál is, ahonnan azóta se jött semmi. Pedig eltelt már pár nap...
Válság lenne? Ez ebből nem látszik! Nem beszélve arról, hogy a szerintem értelmes kérdésre elég furcsa válaszokat kaptam. Ugyanis nem azt írtam meg, konkrétan mit akarok (vagyis rovatnév, bannerméret, mennyiség stb.), hanem célcsoportot, költségkeretet és időzítést. Nem azért, hogy ne én dolgozzak, hanem azért, hogy adjak kreatív keretet a sales kollégának.
Legközelebb nem adok. Még ma is az a legjobb, ha kilóra veszem a bannereket. Úgy van miről beszélni, és nem kell értetlenkednem sem.
Vagyis, kedves kollégák: hogyé' a banner kilója?
Utolsó kommentek