Ha videós tartalmakat készítünk, legyen az blog vagy alkalmi videó, megtehetjük, hogy saját blogra, weboldalra töltjük fel. De marketing szempontból általában hatásosabb, ha ezeket a videókat a Youtube-ra fogjuk feltölteni.
Hacsak nem előfizetéses szolgáltatásként akarjuk értékesíteni a felvételeinket, akkor bevételt is elsősorban a Youtube tud nekünk termelni. Ehhez "csak" annyi kell, hogy sokan meg akarják nézni a műveinket...
Marketing szempontból a Youtube egy olyan szolgáltatás, amely önmagában is nagyon nagy elérést jelenthet, idehaza közel 4 millióan használják. Ha a videóinkat megfelelően rakjuk fel, jó leírásokat használunk, jó cimkéket választunk, akkor önmagában ezzel már nagy elérésünk lehet. Ráadásul sokféle módon be is tudjuk illeszteni weboldalba vagy blogba a Youtube-os videóinkat.
Mai tippünk: ha videós tartalmaink vannak, akkor használjuk a Youtube-ot azok megosztására.
Utolsó kommentek