Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

!!444!!

Címkék: weboldal üzlet

2013.05.22. szerda 22:32 Konrad

444_1.jpgSzámomra a nap híre, hogy Kardos Gábor, az Index.hu korábbi igazgatója, a Ringier digitális üzletágának igazgatója   június 1-gyel a 444.hu-nál folytatja.

Nem írtam a 444.hu-ról az indulása óta, mert figyelem és olvasom, és próbálom kitalálni, mit is gondolok. Valahogy mindig mást. Néha úgy érzem, ez az egész egy hatalmas és drága médiahack. Aztán azt gondolom, hogy valami egészen zseniális oldal. Megint máskor egy viccnek érzem az egészet. Az biztos, hogy látom, még ma is vannak olyanok, akik várják az "igazi" 444-et, ami úgy néz ki, mint egy valódi portál: nincsenek ilyen iszonytató nagy betűk, meg normálisak a színek, meg nem ilyen hosszú, meg... konvencionális.

De a 444-ben talán pont az a jó, hogy nem megszokott. Egy fricska, az egész szakma felé, kb. azzal a szöveggel, hogy basszátok meg, így is lehet! Persze ez az egész megjelenés semmit nem ér, ha nincs mögötte tartalom. Az látszik persze, hogy nincs a 444 mögött hatalmas hírgyár, de van rajta annyi olvasni való, hogy érdemes minden nap elmenni és ránézni. Akár kétszer is. És hát elég politikus is a cucc, bár van rajta más téma is, de a lényeg a közélet.

Persze van benne néhány újdonság is. Például "feltalálták" a 140 karakteres hírt. Érdemes megnézni, hogy van, amikor csak egy fél mondat meg egy link az infó, de ennyi pont elég - akit érdekel, úgyis kattint. Ez merőben más szemlélet, mint a nálunk megszokott "mindenáron az oldalamon tartalak" hozzáállás. És amúgy tudatos, ahogy Uj Péter ezt elmondta a napokban.

A szubjektív véleményem: nekem tetszik. Amit meg a piac reagált: valahogy senki nem veszi komolyan. Értetlenül állnak a 444 előtt, megbámulják, és nem tudják, hogy röhögjenek vagy féljenek. Most akkor Uj Péterék nagyon okosak, vagy nagyon be vannak lőve? Vagy mindkettő? Esetleg egyik sem?

És visszatérve a mai hírre: Kardos Gábor és Uj Péter nagyon jól megértik egymást. Egy irodában dolgoztak évekig, szinte összenőttek. Gábor vezette a szervezetet, vitte a hátán az Indexet, Péter adta a víziót. És most a vízióhoz megérkezik a szervezeti vezető.

Most is lehet utálni a 444-et, lehet értetlenkedni, lehet kicsúfolni, de egy biztos: mostantól jó lesz komolyan venni. Érkezett ugyanis egy jó vezető, aki az üzlethez is ért. És azt hiszem ez adhat egy újabb lökést ennek a kis médihacknek!!!4!44

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr85313684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2013.05.22. 22:46:16

Én az első naptól komolyan veszem, és nekem nem kérdés, hogy ez mi és miért, mert ez így jó, igen. És valóban pofánkúrása a szakmának, már amit a szakma magáról szakmának gondol, miközben azt kell mondjam, hogy igen kevés szakmaiság van abban, amikor a híroldalak - index, origo - egymást pixelpontosan másolják. Ráadásul a bulvárban, ami javarészt az alja mindennek.

A napokban beszélgettem egy órát interjú gyanánt a rádiónkba Tóth Károllyal, a MUOSZ elnökével, és érdekes volt, hogy mit gondol a netről és a blogról, és a netes újságírásról, a fiatalokról. Ugyanakkor azt kell mondjam, hogy ez nem egyirányú utca, és attól nem lesz valaki újságíró, hogy karaktereket tesz egymás mögé egy portálon.

UP és a 444 lehet szakmai műhely, és remélem, lesz is. Egyetlen friss esélye annak, hogy ne az unalmas portálokon kelljen tengődni, vagy a HVG-féle elgondolással bajmódni, hogy hogyan lehet egy papírújságot webre tenni (megsúgom, nem úgy, ahogy a NOL vagy a HVG csinálja).

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.05.22. 22:46:46

A 444 valóban egy üde színfolt (már csak a sokak által szidott dizájn miatt is), de ha nem lennének rajta tényfeltáró és fricskázó politikai cikkek (amire ugranak a népek), lényegében elveszíteni ütőerejét. Mit gondolsz erről?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.05.22. 23:06:44

@$Norbert$: hogy a tartalom kell, és ezt ők is tudják - ezért írnak ilyeneket. Unikális tartalom nélkül semmit nem ér az egész.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2013.05.23. 00:10:01

Hát, amiben erősíteniük kell, az épp a tényfeltárás, mert az nincs ma Magyarországon, ahogy tárca sem, vagyis a 128 karakter épp azzal lehet ellensúlyozandó, hogy a másik szélét is újraértelmezik, azt, ami az újságírás teteje.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.05.23. 05:56:10

Olyat kell írni, amit máshol nem jelent még meg, vagy nem is fog. Ebben erős egyelőre, legalábbis a tálalás más.
Ebben erős a 444. A pixelpontos másolás nagyon jó megfigyelés az Index/Origó működéséről, a legalja bulvártartalom szintén.

Olyan a 444 a hírportálok világában, mint BayAlex a zenében :)

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.05.23. 06:09:56

Bocsánat az ismétlésért.

Szóval újításokért kiállt a magyar hírpiac, mert a közszolgálati...hagyjuk. Amúgy rém kínos, ahogy a Híradó honlapja legalább egyszer egy nap megemlíti Katalin hercegnőt valamilyen rózsaszín habos címadással, ez milyen már, eltévesztették az országot.
Mocsokbulvárban az Origó is beleerősített.

Viszont már trendszerűen megállapítható, hogy az Index szinte teljesen mellőzi a trágárságot a címadásnál és ajánlóknál. Jobb ez így.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2013.05.23. 11:31:19

A 444.hu a dizájnján fog elbukni. Egyszerűen _olvashatatlan_. És mivel az, ezért meg sem találom azokat a bizonyos a tényfeltáró írásokat, mert nem vagyok hajlandó bajlódni azzal, hogy egy teljes képernyőre csak egy darab hír fér ki a betűméret miatt, miközben a hírek szó szerint ömlenek mindenhonnan. 1 hír/1 oldal? Vicc.

140 karakteres hír, amire csak kattintani lehet? Nocsak, feltalálták az RSS-t, amihez nem kell rss-olvasó sem? :) Az RSS úgy működik, hogy csak a cím látszik, és ha érdekel, rákattintok.
Követhetném persze a 444.hu-t is rss-ben, de már követek 3 híroldalt a magyarok közül, minek mellé egy negyedik? Persze, ha akkor, amikor direkt elmentem megnézni, hogy milyen az új hírsite (itt olvastam róla először!), meg tudott volna győzni, hogy érdemes felvennem rss-be...de épp ellenkezőleg történt: elriasztott a dizájn, így a tartalma sem érdekelt.

Sajnos a hírek világa konvencionális, unalmas. Én nem igénylek a hírek köré sárga kiemelést és fél négyzetméteres képet. Én a HÍRT igénylem. Az pedig nem érdekel, hogy ki milyen fricskát akar adni a szakmájának. Inkább azt döntse el, kinek készít hírportált, a szakmának vagy az olvasónak?

Magam is kíváncsian várom, mi lesz a 444.hu-ból!

vantaan 2013.05.23. 13:05:41

@Őrjöngő Sandy: "Olyan a 444 a hírportálok világában, mint BayAlex a zenében "
.... azért ahhoz még nőnie kell, pedig Alex sem a csúcs!

"Most is lehet utálni a 444-et, lehet értetlenkedni, lehet kicsúfolni, de egy biztos: mostantól jó lesz komolyan venni." .... hát ez már tényleg a csúcs!!! Miért is?

Alighanem csak egy újabb lószar halommal gazdagodott a magyar média piac. Minden bizonnyal most még rárepülnek a verebek zabszem reményében de ez már most látszik hiába! ...megint csak a cégtábla lett cserélve a kuplerájon a prostik maradtak!


süti beállítások módosítása