Amióta kis- és középvállalkozásokkal is foglalkozom, megismertem az internetes marketing egy másik fajtáját. Pontosabban nem másik fajta marketing ez, ugyanaz a marketing, amit a "nagy ügynökségek" világában láttam, csak valahogy máshonnan nézve (is) látom.
Kettészakadó online marketing?
Címkék: onlinemarketing
2008.06.18. szerda 00:40 Konrad
Amióta kis- és középvállalkozásokkal is foglalkozom, megismertem az internetes marketing egy másik fajtáját. Pontosabban nem másik fajta marketing ez, ugyanaz a marketing, amit a "nagy ügynökségek" világában láttam, csak valahogy máshonnan nézve (is) látom.
7 komment
Trendek 2008-ban
Címkék: web2 onlinemarketing keresőmarketing keresőoptimalizálás üzlet
2008.06.16. hétfő 19:44 Konrad
Sőt, legyen mém: tehát milyen trendeket vár az év végére Doransky, Kelt és Gina?
És íme az én gondolataim:
1 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 24. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.06.16. hétfő 00:14 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
4 komment
Prémium blogszolgáltatás?
Címkék: blog ajánló
2008.06.13. péntek 09:49 Konrad
30 komment
Állami fejetlenség
Címkék: polblog
2008.06.12. csütörtök 09:09 Konrad
Bár már a NapiLOL-ban is idéztem az alábbit:
3 komment
Néven nevezve
Címkék: onlinemarketing üzlet
2008.06.11. szerda 18:53 Konrad
De mit kezdjünk az így megszerzett adatokkal? Hogyan lesz belőlük ügyfél? Végső soron: hogyan hoz ez nekünk pénzt?
4 komment
Játék az élet
Címkék: onlinemarketing
2008.06.10. kedd 21:08 Konrad
A játékok célja jellemzően egy dolog: az adatbázis építés. Lehet még lojalitás program része is persze, de ez idehaza kevésbé jellemző. Tehát ha játékot látunk (lehet nyerni valamit!), akkor általában kérnek tőlünk. Jellemzően az e-mail címünket, nevünket, egyéb személyes adatunkat. Lehet, még becsomagolják ezt az egészet valamibe, de a végső cél egy olyan adatbázis, amiben mi, feliratkozók, mint fogyasztók szerepelünk. Nem különbözik ez az egész a régi sorsjegy játékoktól, csak itt nem pénzt adunk érte, hanem a személyes adatainkat.
16 komment
Sikeres akarsz lenni az interneten?
Címkék: onlinemarketing üzlet
2008.06.09. hétfő 22:44 Konrad
Lehetünk. Lássuk, mi kell hozzá!
87 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 23. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.06.09. hétfő 00:09 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
1 komment
Politika 2.0, Obama 1.0
Címkék: web2 onlinemarketing ajánló polblog
2008.06.06. péntek 22:29 Konrad
De hogyan lehetséges, hogy a viszonylag fiatal, nagy tőkével nem rendelkező, kevesek által támogatott Obama jelölt lehetett olyan valakivel szemben, aki nemcsak nagyon ismert, hanem még pénze is van (volt a kampány elején...)?
3 komment
Online reklámköltés, USA, 2008. március
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2008.06.05. csütörtök 19:23 Konrad
Szólj hozzá!
Csak piac ne legyen...
Címkék: onlinemarketing üzlet
2008.06.04. szerda 09:08 Konrad
Most például itt van például a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülése, akik kitalálták, ugyan, ne lehessen már utólag kedvezményt adni a könyvek árából. Azaz kötött legyen a könyvek ára, mindentől függetlenül: mindegy, mikor adták ki, van-e kereslet, hol terjesztik, az ár ne változhasson. Nem új ötlet ez tőlük, kaptak már emiatt fejmosást is korábban.
6 komment
Goldenblog 2008
Címkék: blog ajánló blogring
2008.06.03. kedd 21:59 Konrad
félelemmel nem sokra jutsz
nem menekülsz, legfeljebb tűrsz
egy szavunk téged padlóra küld
Csak azért teszem, hogy el ne felejtsd
kell, hogy értsd a lényeget
ellenünk te semmit nem, nem tehetsz
Nem félek én, ha van még remény,
hogy elvégezzem a küldetésem
felállok én, bár erőm kevés,
de nem csaphatom be önmagam
Csak azért teszem, hogy el ne felejtsd
kell, hogy értsd a lényeget
nem mindig a vesztes a gyengébb
Minden, minden ütést állnom kell, minden, minden ütést állnom kell állnom kell!
Beatrice : Hiába bújsz
5 komment
Microtargeting
Címkék: ajánló polblog
2008.06.02. hétfő 21:57 Konrad
Tehát a lényeg: az amerikai elnökválasztás (egészen pontosan a demokrata előválasztás, azaz az elnök jelölt jelöltek kampánya) kapcsán merült fel az a technika, amely úgy gondolom az elkövetkező évek egyik meghatározó boszorkányfőzete lesz a (z amerikai politikai) marketingnek. Ez pedig a microtargeting:
6 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 22. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.06.02. hétfő 00:08 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
2 komment
...ez a kicsi mind megette
Címkék: seo keresőoptimalizálás
2008.05.30. péntek 16:14 Konrad
Mert lássuk be, a piac tele van kutyaütőkkel. Olyanokkal, akik 'ócsóé' megoldják a dolgot, és mi csak ne is kérdezzünk, majd ők ügyesek lesznek. Biztos találkozott már sok olvasóm IT cégek láblécében oda nem illő linkekkel, vagy érthetetlen tartalmú blogokkal. Ezek mind a SEO szürke (avagy fekete) oldalán tevékenykedő Sith lovagok lenyomata, amikor 'ügyesbe' megoldják a linképítést. Hát lelkük rajta, csak aztán majd nehéz lesz büntetésből kirángatni a megrendelő oldalát.
13 komment
Friss lehellet
Címkék: blog onlinemarketing kampány kreatív ajánló blogmarketing
2008.05.29. csütörtök 22:29 Konrad
Én éppen most szaladtam bele egy ilyenbe. Igaz, korszakosnak csak a hazai piacon lehet nevezni, de a megvalósítás és maga az ötlet is igazi friss lehellett a fülledt hazai piacon.
15 komment
Mérésügyi előadók
Címkék: statisztika látogatottság kutatás
2008.05.29. csütörtök 08:43 Konrad
Ez utóbbit hallottam (ami kellően lapos és érdektelen lett a végére), ez előbbiről csak beszámoltak a többiek. A rádiós izgalmasabb volt, vitákkal és mérési módszerekkel tarkított "kinek van igaza" párbajt hallgathatott az ott lévő közönség.
2 komment
Temetni jöttem, nem dícsérni
Címkék: weboldal
2008.05.27. kedd 21:03 Konrad
Sokan foglalkoztak már ezzel a témával, én most egy újabb adalékot tennék hozzá, márcsak a Média Hungária kedvéért is.
10 komment
Dobok hangja a távolból
Címkék: web2 onlinemarketing közösség ajánló
2008.05.26. hétfő 19:22 Konrad
De vannak más bennszülöttek is, mégpedig itt, körülöttünk. Ezekről a más bennszülöttekről lehet olvasgatni már egy ideje, és most az Index is egy hosszabb interjúban foglalkozik a témával: ők a digitális bennszülöttek. A cikket úgy gondolom mindenkinek érdemes elolvasni, nagyon tanulságos, és lefest egy más világot
12 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 21. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.05.26. hétfő 00:14 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Szólj hozzá!
Munka van...
Címkék: blog ajánló
2008.05.23. péntek 15:16 Konrad
Az utóbbi napokban is folyamatosan kerültek fel újabb lehetőségek, így kínálatban úgy gondolom nincs hiány. Egyébként az állást keresők számára is nyitott a blog, így ha valaki esetleg ezt az eszközt is használná, hajrá!
Lehet jönni, munka keres-kínál továbbra is ingyen és bérmentve! »»
4 komment
Amikor valami nem sikerül...
Címkék: onlinemarketing kampány
2008.05.22. csütörtök 23:29 Konrad
Az első két hét után már látszik, hogy valami nem tökéletes a koncepcióval. Jönnek a látogatók az oldalra, a lepattanási arány 50% körüli, azaz egyáltalán nem magas, az eltöltött idő átlagosan 4 percnél több, és valóban használják is a keresőt. De nincs konverzió, nem jönnek az érdeklődők, nem történnek üzletkötések.
16 komment
Megújul a TV2.hu. Majd, valamikor.
Címkék: weboldal
2008.05.21. szerda 19:09 Konrad
28 komment
Generális
Címkék: ajánló weboldal
2008.05.20. kedd 22:28 Konrad
Eközben van néhány olyan cég, amelyik csendben, lassan de biztosan építgeti saját birodalmát. Nem igazán a fényben, de ez őket nem zavarja. Ezek közül a kedvencem a Generál Média Kft.





Utolsó kommentek